جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۵
کد خبر: ۸۳۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

نمایشگاه «جبهه در همین نزدیکی» در فرهنگسرای خاوران

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاه «جبهه در همین نزدیکی» فردا در فرهنگسرای خاوران افتتاح می‌شود.
نمایشگاه «جبهه در همین نزدیکی» در فرهنگسرای خاورانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه جبهه در این نزدیکی است با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا از ۳۱ شهریور افتتاح و به مدت ۷ روز پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. 
 
آشتیانی رئیس فرهنگسرای خاوران در این‌باره گفت: سازماندهی، تجهیز، صبحگانه، آموزش، اعزام، ‌ عبور از معبر، خط مقدم و فتح خاکریز دشمن از جمله قسمت‌های داخلی این نمایشگاه است. 
   
آشتیانی بیان داشت: نمایشگاه «جبهه در همین نزدیکی» در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با برپایی ۲۰ چادر جنگی به منظور اسکان و اقامت خانواده‌های مراجعه کننده، ‌۷ غرفه فرهنگ، ‌ بیمارستان صحرایی و بازسازی پلان‌های مختلف دفاع مقدس طراحی شده و شهروندان پس از گردان‌بندی در تمام مراحل پیش ‌بینی شده جبهه، شامل تیر اندازی، انفجار... شرکت می‌کنند. 
  
آشتیانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوانان با سختی‌های دوران دفاع مقدس برپا شده است گفت: این نمایشگاه روزانه ۵ نوبت (دو نوبت پیش از ظهر، ‌دو نوبت بعدازظهر و یک نوبت بعد از نماز مغرب) و در هر سانس با ظرفیت ۲۰۰ نفر اجرای برنامه خواهد داشت و برنامه‌ها به گونه‌ای پیش‌بینی شده که تمام اقشار مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند. 
  
وی یادآور شد: همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس فرهنگسرای خاوران با مشارکت شهرداری منطقه ۱۵، ‌ناحیه مقاومت بسیج مالک‌اشتر با هدف زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس تشکیل و ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا می‌کند. 
 
آشتیانی تأکید کرد: در هر نوبت اجرا تعداد ۵۰ نیروی عملیاتی به عنوان بازیگر به همراه شهروندان در برنامه‌ها حضور داشته و عملیات پیش‌بینی شده را هدایت می‌کنند. 
  
نمایشگاه یاد یاران از ۳۱ شهریور ۹۴ تا ۸ مهر ۹۴ در محل خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
خبرهای مرتبط
نظر شما